Skip to content

Motokrosa riepa ar radzēm

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas 110/90-19 C18, aizmugurējā. Cena 170.00 Eur

Ziemas motokrosa radžu riepa Mitas 110/90-19 C18, aizmugurējā. Cena 170.00 Eur.

Radzes riepā ielīmētas nelielā leņķī, pretēji buksēšanas virzienam. Līmējot izmantota augstākās kvalitātes līme. Radzes pirms ielīmēšanas ir speciāli kodinātas, tādējādi nodrošinot visstiprāko līmējumu.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 90/90-21, priekšējā. Cena 200.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 90/90-21, priekšējā ar 306 radzēm.

Sākam ražot jaunu šipeņu līniju “Sniega +” versiju. Radzes būs nedaudz garākas, kā arī sānu radzes vairāk kā parasti ārā no riepas. Tas nodrošinās skaidru un stabilu braukšanu tādas trases apstākļos, kuras sniega segums tiek regulāri pieblietēts. Cena 200.00 eur.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, aizmugurējā

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, aizmugurējā

Šipi ir ielīmēti dziļāk, lai būtu izturīgāka. Piemērota treniņiem un ilgākai braukšanai, neviss sacensībām, kur tie šipi sadilst ātrāk.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Awina 90/100-14, priekšējā


Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Awina 90/100-14 priekšējā priekš 65cc motocikla. Paredzēts speciāli ziemai ar ļoti mīkstu gumiju. Ļoti liela un plata riepa, piemērota braukšanai gan pa ledu, gan noblietēta sniega. Atšķirībā no oriģinālās 60/100 izmēra, šis izmērs ir aizgūts no Pit bike aizmugurējās riepas. Uzliekot šo riepu priekšā, šī riepa ir ļoti ilgspēlējoša un piemērota motokrosa braukšanai ziemā. Savukārt oriģinālā 60/100 izmērā var iešaut tikai ļoti mazas radzes un šī riepa kļūst neizturīga.


Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 red 60/100-14, priekšējā

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 red 60/100-14, priekšējā.

Tomēr šīs 60/100-14 riepas vietā, mēs ieteiktu likt 90/100-14 no Pit bike, kuru mēs esam uztaisījuši speciāli, lai liktu uz 65cc priekšā, kura ir gan platāka, gan lielāka, tādējādi sniegā negrims iekšā. Šī 60/100 oriģinālā riepiņa ir piemērota braukšanai pa ledu, bet noteikti ne pa noblietētu sniegu, kurā viņa grimst.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, aizmugurējā

Jauna motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, aizmugurējā ar 192 radzēm.

Šipi ir ielīmēti dziļāk, lai būtu izturīgāka. Piemērota treniņiem un ilgākai braukšanai, nevis sacensībām, kur tie šipi sadilst ātrāk.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction White C-20 90/100-16. Cena 150.00 eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction White C-20 90/100-16, aizmugurējā ar 210 radzēm. Riepa paredzēta braukšanai pa trasi un ledu, kā arī piemērota enduro meža braukšanai. Katrā pumpā ir pa vienai radzei.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.